Tekashi69 6ix9ine, Shotti & dem just got arrested by the FEDS. (Treyway)

Do you have a story, a lead, or a question? DM me Facebook https://www.facebook.com/realtalkblogger Instagram www.instagram.com/realtalkblogger Tekashi69 6ix9ine, Shotti & dem just got arrested by the FEDS Real Talk Media is a rap, hip hop, entertainment news, blogger, commentary & sometimes satire channel. The stories you get here will be authentic, up to date & always official. Don’t expect my commentary to be super professional all the time or my style to be like DJ Akademiks, DomisLive or any other blogger, I’m not them. If there is EVER any incorrect info in my blogs or something that can be added- feel free to comment or message me. I’ll do my best to be as accurate as possible & be sure to separate the facts from my personal opinion- but I will definitely give my opinion, in addition to the facts. I’m not here to make you agree and we can disagree but that’s why the comment section is there. Keep street stuff offline and I wouldn’t be able to post half the stuff I post. The song at the end of most of my videos ⬇️ https://play.google.com/store/music/album?id=B3innts2cxv6dmzgbiig63hm2qq&tid=song-Tgmvyfttw4z6f4oh7yvafvrp2aa&hl=en Subscribe to my backup channel just in case https://www.youtube.com/channel/UC24-NQvH6mlJPo8IOReahOA #RealTalkMedia #6ix9ine #Treyway

66 Comments:

Vega lee
Vega lee:
I guess the feds decided to test his gangsta
Jordan Dudley
Jordan Dudley:
"I only fear God and the fbi"
nyqul
nyqul:
Feds waited till he ditched his team to get him lol pigs got a sense of humour
Azazel 1738
Azazel 1738:
And he never heard his own fart again and I don’t think you want a name like 69 on the inside , buh bye sphincter
MissBee MakingYouThink
MissBee MakingYouThink:
Waits patiently for indictment papers....👀💅🏽🍹🤣
Hansen Says Take A Seat
Hansen Says Take A Seat:
I called it. Bet he wishes he didn't do his bm wrong now.
CHICO DA1UH8
CHICO DA1UH8:
I recently just saved a bunch of money by switching to GEICO
Kelly Porada
Kelly Porada:
i said after he was done tellin da boyz errrything giving them all that they wanted n they couldn't use him anymore they'd get his ass. i have a good feeling he aint gettin out eitger. just violated probation TWICE
starboy hustle
starboy hustle:
they want him in there for the holidays! its always around this time wen the feds or dea atf alphabet boys! but maybe thats y he fired em all aswell he knew it wuz getting hott🔥youngins peep game around nov dec.
Doc Holladay
Doc Holladay:
69 Crying Right Now I Bet 😂😂😂😂😂😂😂🔥🔥💯💯💯✌🏽🤙🏽🖕🏽👌🏾
Ramel gotvocalspierce
Ramel gotvocalspierce:
Smh yo he was doing good i still believe him yo hope it ain't true smh
katina whitley
katina whitley:
this guy a magnet for trouble
melvin A
melvin A:
Protective Custody all day and everyday....(TREYWAY)
can't think of a name
can't think of a name:
Strange how he said he feared God and the FBI , he's going to be saying he was joking and offering them their jobs back for protection
Joe Sims
Joe Sims:
The f.e.d plotting, to build a prison just for rappers....
John R Hardy
John R Hardy:
Feds got a 98% conviction rate. All this happen after that interview he did....
Someone Unfamiliar
Someone Unfamiliar:
69 a dike not a drug lord TF?
Vonte Ok
Vonte Ok:
He ain't got no protection in there everybody told him to chill out smh lol hope he learns now
CHIPS O BOY ENT & WARN:A:BRO MUSIC
CHIPS O BOY ENT & WARN:A:BRO MUSIC:
The feds slow but when they come ,they for sure..
Shit fell faster then the real deathrow records! Got damn this crazy.
Mpho Mmopi
Mpho Mmopi:
Wow. When did that happen? 69 is a troller not a gangster.
K C
K C:
Those who been locked up KNOW when the feds come you done
NEWWW JERZEEE
NEWWW JERZEEE:
Now let's see how AKADEMIKS go react to his lover 69 locked up i bet AKADEMIKS not go down talk his lover 69
Christopher Richard
Christopher Richard:
Damn bro
Christopher-J Wilson
Christopher-J Wilson:
ummm lol so he gon tell on who
AfroHead YT
AfroHead YT:
I told yall he is Willie wonka son who accidentally walked into a tattoo shop
CHIPS O BOY ENT & WARN:A:BRO MUSIC
CHIPS O BOY ENT & WARN:A:BRO MUSIC:
It was all good just a week ago.
Jay z song.
Pega sus
Pega sus:
So an I the only one saw this coming? He saying he fired everyone was just a distraction but in reality I'm sure there still close.
蛙frogextract
蛙frogextract:
I hate how people are saying the girl wrong and should be arrested. This dude was old brought to know that he shouldn't be screwing with a 13 yr old and I don't care if she was acting too old , she didn't know better but it was still wrong of her
young soul767
young soul767:
Lmfao was only a matter of time boy hahaha
KLord
KLord:
U do b knowing wat u b talkin about my guy n I appreciate u responding bcuz other mfs don't read the comments n u do so wit that being said continue doin u n Ima always follow u for the scoop out 💯💯💯
Young Teddy
Young Teddy:
Damn they gunna kill him in jail 🤔...his gang arrested with him lol I pray this was just a troll
Raging Wart
Raging Wart:
You still making your crappy videos?
Roger Bryant
Roger Bryant:
He gonna cry in da car!😢
Enter This Moment
Enter This Moment:
Breakfast club got him twisted...
WhatUpOCK
WhatUpOCK:
You on it bro the first one to reporr it.
Black Biggot
Black Biggot:
He got arrested by the FFFAYYYEDDDSSS
Producer Iroc-z Beats
Producer Iroc-z Beats:
Dam that song at the ends 🔥🔥🔥 who is that rapping ?
Clifford Gooden
Clifford Gooden:
Snitch custody 😂😂😂😂💯
SCOTTE MAC
SCOTTE MAC:
We'll see how real it is. He does the rick ross shit. Somethin major happens right before he drops new music. He got a album comin out Friday so until there is paperwork I won't believe it.
Eddie Clark
Eddie Clark:
Let the sideshow begin...step right on in.....😂
james Bond
james Bond:
dude who robbed him gave feds the info now 69 gona start tellin and probably get 5 to 10 shotti probly gona get longer than him
Chosen One
Chosen One:
It was a matter of time!!!
Peyton Morris
Peyton Morris:
Bro he did boy killl hem
Nolookrecords
Nolookrecords:
They just wanna make sure that these crimes aren't staged for his game because that super illegal 🚫
Da Plug
Da Plug:
And he on probation, they found a gun in his house a couple months ago, maybe that was the gun shotti did the shooting with
MPS PROPERTY SERVICE CHICAGO IL MPS LAWNCARE
MPS PROPERTY SERVICE CHICAGO IL MPS LAWNCARE:
he a infornant went bad and criticized the fbi on the internet..saying the fbi...letten mfs know they there,,HIS PHONE GOT ALOT OF PEOLE IN TROUBLE,,,THEY TAPPED DAT😲,,,BUT WHOLE TIME HE TELLING... SMH....THATS WUT HAPPEN IF THEY THINK U COMPRIMISED....THEY BRING YOU IN,,N CHARGE YOU,,,,HE DID SOMETHING WRONG🤔🤔MADE THE FBI MADD,,,HE BEEN UNDER THEM,,FOR AT LEAST 18MONTHS,😲
L martin
L martin:
Thug lives never mattered
C J
C J:
DOMIS LIVE WAS THE FIRST ONE TO BREAK THIS NEWS
Gurley for President !
Gurley for President !:
Ha I heard the feds prisons have better food...
Montana unleashed
Montana unleashed:
#gayway
abandoned failer
abandoned failer:
What are the "fayyeds"? Small tip, pronounce words sensibly = more views, likes, etc. Most of the nation dont use this "fayyeds" word you seem to enjoy
Official Ducci2Times
Official Ducci2Times:
Lolol damn smfh... google me Ducci2times
BIG BRO
BIG BRO:
RTM, what’s good... I knew it was coming. Feds sitting outside your house , getting pulled over by local police , all those are signs they coming. Feds is dirty man. They probably gon throw the book at them with RICO and all. The game is cold jack
Daniel Sanchez
Daniel Sanchez:
It’s all funny till the FEDS come for ya STOOOOOOOOOOOOOOOOPID‼️
Sonic90
Sonic90:
69 snitched
moneybagz nba
moneybagz nba:
I gotta see pics to believe it
The Queen of Chess Rkellyispedohile
The Queen of Chess Rkellyispedohile:
Lol
Aquarius Storm
Aquarius Storm:
His big bodyguards gonna break him out.
Julz
Julz:
The restaurant guy name is Crippy
Sir Luis
Sir Luis:
Real talk everyone its just as I predicted. The devil and the illuminati that run the rap game are getting ready to clone the 6ix 9ine and the shotti.of course the charges won't stick but watch everyone the devil has convinced 6ix 9ine to push everyone away even his beloved Sara. When he rejoins the world he will be a clone and no one can tell the different. Maybe DJ ak could but he won't be able to chill with 6ix 9ine. Now everyone keep paying attention to the numbers like we been have. Watch how treyway which is 3 way on which is 6 three way on 6 on the 9 not only 9 but 9way
ELIE E
ELIE E:
This generation and the trash they look up to ........ we need a reset!!!°°°° on humans bring in the asteroid
WorldStar 2.0
WorldStar 2.0:
Good news
Angie Lagou
Angie Lagou:
Now they should arrest The Trump Crime family
Troy Funbinez
Troy Funbinez:
Three law enforcement agencies tracking one little rap dude????....i think they either hating on him or they found something in his house...or the people he fired snitched on him...after this tekashi needs to hit the refresh button
Jarrel Gresham
Jarrel Gresham:
It's NOTHIN but Slobs & cops out there nowadays anyway 😣
Minor
Minor:
Great news, hope he gets butt rammed in jail