Epic Games Made TFUE Satisfied Because Of This..! (Fortnite Daily Funny Moments)

Epic Games Made TFUE Satisfied Because Of This..! (Fortnite Daily Funny Moments) ▼ INFO DOWN BELOW ▼

Related news:

84 Comments:

League of Poggers
League of Poggers:
Tfue his name got changed to his normal name. (Old account name!)
If you were a populair streamer, what would your name be?
huntergods z
huntergods z:
That thumbnail is so gay
TB KarmaYT Gaming
TB KarmaYT Gaming:
6:18 stream sniping
Andreas Evju
Andreas Evju:
1:12 small voise crack
Crazychriscrafter 785
Crazychriscrafter 785:
Lol ninja is literally a human trashcan
_ ClxQo
_ ClxQo:
Yeah add more clips to make it 10 Minutes Long
Jacob Gammon
Jacob Gammon:
Monogral wants To know what that is he’s getting clipped that’s what it is
srg. evans
srg. evans:
Ninja got *clapped*
Mongrail got *clapped* and now he's toxic
Cody
Cody:
I need more skin this is my usname Fronk_MeMester04 plz give me so skin
Chris
Chris:
Mongraal=Tryhard
riotsavage
riotsavage:
@7:22 he gone go cry in the car
Remmy Lebo
Remmy Lebo:
Well Done Team Alpha Gaming Certified ;)
Llama
Llama:
i have never seen a more Clickbait Thumbnail before...
Custom Animations
Custom Animations:
Lol summit striker pack left on my birthday lol
Matrix Hazen
Matrix Hazen:
Mind checking out my recent 19 kill solo squad win ?
James4ceo
James4ceo:
i dislike this streamer because he is so toxic (MY OPINION)6:29
Mario
Mario:
Tfue couldn’t resist not buying skins 😂
Plauge Flimmingo
Plauge Flimmingo:
Stop stealing streamers content
Aaron_The_GachaWolf
Aaron_The_GachaWolf:
2:11 it’s too cringey I skipped it
Omae wa mou Shindeiru
Omae wa mou Shindeiru:
At 2:13 put headphones on at high volume you’ll hear a fortnite Easter egg for season 8 😮
Rawsht 77
Rawsht 77:
6:14 your aim is a disease
Desmond Carter
Desmond Carter:
Bruh that’s me at 0:10 I’m Desmond
Śãvāgę Ãłÿśhā
Śãvāgę Ãłÿśhā:
The first clip he had a name already nothing changed what was supposed to change?
dalton eddy
dalton eddy:
Epic made Tfue satisfied...
Harveygibson 123
Harveygibson 123:
Why did ninja swear I thought he didn’t do that stuff anymore rip ninjas hyper
Shadow Gaming
Shadow Gaming:
The thumbnail is clickbait
hooper_4 _life_12
hooper_4 _life_12:
I wish he got skins back
Riley Arana
Riley Arana:
Ninja cursed

5:13
Young Prism
Young Prism:
Thumbs down cause Ninjas in it (jk)
Communist Shrek
Communist Shrek:
He changed his name
Just joe
Just joe:
Why is tfue so loud?
cynical headshots
cynical headshots:
Lol 6:15. That caca happens to me everyday on fortnite. Sights right on body but bullets spray all around their body. This is game is doo doo sometimes
Mistatiionz
Mistatiionz:
Ayye i got a cold fortnite ad about creative on here
ImQuickShot
ImQuickShot:
Hey Fortnite planet !! You have inspired me to start uploading videos on my channel again. I upload funny Fortnite content. Please let me know what to fix, thanks again for the motivation !
ulises nunez
ulises nunez:
Why is liquid screen always all stretch out?
Trishot
Trishot:
81st
Electro_Aqua
Electro_Aqua:
4:38
Jamilkyway69 -
Jamilkyway69 -:
Click bait btw
KinoPlaysGames
KinoPlaysGames:
Why do people use clips of Mongral, like tf
Commando Marauder
Commando Marauder:
me an ninja should 1v1 6 finger claw mobile player vs try hard pc streamer
Steven Murillo
Steven Murillo:
Oh yeah yeah
Lixdity
Lixdity:
U came here for 0:03
Siraj Mohamed
Siraj Mohamed:
Ninja your aim was trash 6:24
Jerry Gamer
Jerry Gamer:
Is hamlinz gay?
MaSK- chris
MaSK- chris:
Ninja look like hey Arnold
Miles DW26
Miles DW26:
5:10 NINJA CURSED!!!!!!!!!!!!!!!!! HE'S BACK!!!!!!!!!!!!!!
GoatStatus 123
GoatStatus 123:
Mongraal no its u that's bad
Yui Pooh
Yui Pooh:
Shout me out please :3
Tivity Kahmihkazy
Tivity Kahmihkazy:
I love your intro
MAXIKING
MAXIKING:
MR POLSKA ZABIŁ NINJE XXDDD
Mareb _18
Mareb _18:
Sick
Logan Baker
Logan Baker:
Stop showing ninja he is so bad i could beat him in a build fight on mobile
SWAM Uhuru
SWAM Uhuru:
Tfue should join team parallel
(Tfue ll)
Ethanx09 BTW
Ethanx09 BTW:
Me name jeff
Isaac SCHULZ
Isaac SCHULZ:
Mongaraal sux
Know your King
Know your King:
Notification gang
Dez Kidz
Dez Kidz:
Yooo
Aivaras Irnius
Aivaras Irnius:
Mongral is the new kid trashtalked/rager
LionCub TTV
LionCub TTV:
Confirmed that hamlez is gay
MrGrizz X
MrGrizz X:
Hamilnz=😆🌈
muffinman 267
muffinman 267:
Hamlinz mad sus
Mat- Exility
Mat- Exility:
#Poland
Landon Pierce
Landon Pierce:
Mongrall is so bad
David Childs
David Childs:
First
DylanMM2000 YT
DylanMM2000 YT:
First
LIKE A BOSS MOMENTS Roman
LIKE A BOSS MOMENTS Roman:
Ninja got trap not a surprise bc he TRASH
Pr3 Pr3
Pr3 Pr3:
ye
Walter Roberson
Walter Roberson:
Tfue
Yui Pooh
Yui Pooh:
Early
golden Colin
golden Colin:
Ninja got rekt
Jayden Bernthon
Jayden Bernthon:
Ninja sucks.. Lets go tfue
Skull trooper PLayz
Skull trooper PLayz:
Fuck mongall
FaZe_waveringcoder
FaZe_waveringcoder:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😪😪😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
abuse pig
abuse pig:
Mongraal is so annoying i actually hate it
Thekiller6575
Thekiller6575:
Clickbait
YourBo yDoyoy
YourBo yDoyoy:
I hate mongraal hes so loud and annoying
your trash i slapped your momma
your trash i slapped your momma:
Hi
Agiants
Agiants:
Great vid
Gam3rPro
Gam3rPro:
Mongraal trash
Shifty Fam
Shifty Fam:
Good vid
leon crip
leon crip:
SopA de macako
Its A Madness
Its A Madness:
Like if not gay
Qash
Qash:
IM ONE OF THE BEST CONTROLLER PLAYERS ON FORTNITE 😁💯🔥✔️❤️❤️❤️🔥💯😁😁💯🔥✔️❤️
Mikey manfs 3
Mikey manfs 3:
But fortnite will die because of







APEX LEGENDS BETTER THAN FORTNITE AND pubg...