Ellen's Thanksgiving Table Seating Strategy Is Failproof

Thanksgiving with family and friends can be stressful, but to help you worry a little less, Ellen shared the perfect strategy for how to seat people around the table, and even had a spot for her special guest co-host, Chrissy Teigen! #TheEllenShow #ChrissyTeigen #Thanksgiving

Related news:

100+ Comments:

Family account
Family account:
The last time this happened one of her staff loss her wig when Ellen pulled it off ๐Ÿ˜‚
Digmarie Baez
Digmarie Baez:
I want to know what's in the ipad!!!!
Asare Henry
Asare Henry:
The funniest part is Ellen laughing...,,,I couldnโ€™t help but laugh along ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
crazymonstergirl
crazymonstergirl:
Judging by Ellen's reaction, I guess she didn't see them in costume beforehand ๐Ÿ˜.
Shubhankar Verma
Shubhankar Verma:
WHAT WAS ON HIS iPAD?!
Ipshita
Ipshita:
_Aunt Melissa seems very interested in your friend from work_ ๐Ÿ˜‚
ankabaranka LT
ankabaranka LT:
Nothing beats Ellen's Thanksgiving Seating Strategy from 2015๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
EdinTGT
EdinTGT:
Roses are red
Tulips are red
Violets are red



My garden is on fire!!!
Dust Buggy
Dust Buggy:
I laugh my ads off with ellen every time ๐Ÿ˜‚
Thomaz Cannizza
Thomaz Cannizza:
Ellen laughing at the situation makes it even funnier hahaha โค๏ธ
nickwick35
nickwick35:
This was hilarious I wish we could know what was on the ipad LOL
Little Flower
Little Flower:
I really want to know what was on that iPad ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Jensen Ng
Jensen Ng:
WHATS ON THE IPAD OMG!!
Connor gill
Connor gill:
The one guy with the blue hair is hot
Fit_KenyaN_MoM B.
Fit_KenyaN_MoM B.:
What's in that IPad. Cracked me up
shan4883
shan4883:
Seems like the guy who vapes doesn't know how and is chocking lol he should have used a fake one
sara aly
sara aly:
they hide the laughing by drinking wine
Vickie
Vickie:
100th comment.... I love it when Ellen gets tickled!
HeWells Living Family
HeWells Living Family:
Ellen looks like she has so much fun working ๐Ÿค—
d_yaz d33d
d_yaz d33d:
They're not allowed to talk.. like literally ,
Ivy
Ivy:
I love the Grandpa idea!๐Ÿ˜‚
The Ceiling Fan
The Ceiling Fan:
I wanna know what was on that iPad. ๐Ÿ˜‚
Ree Eee!!!!
Ree Eee!!!!:
I whispered what in the iPad! Food Memes? Food vines?
HewOnYoutube
HewOnYoutube:
I need to know whatโ€™s on that IPad immediately ๐Ÿ˜‚ this segment ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
Volleyball Girl
Volleyball Girl:
Ellen laughs and I'm now trying not go into hysterics laughing at her laughing.
Dimpho Nkoalo
Dimpho Nkoalo:
"They are already playing happy birthday in the mall" lol
Marc Manuele
Marc Manuele:
What was on the iPad??!!๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Bienvenida Misagal
Bienvenida Misagal:
My friends birthday is on January 26
Just like Ellenโ€™s
Bordel Mama
Bordel Mama:
IM DYING TO KNOW WHAT WAS ON THE IPAD!
Izabella Erceg
Izabella Erceg:
LITTLE PAULY HAHAHA. especially eye rolls โ€œShhhhโ€. Btw he wrote that he forgot his lines on his iPad because she says โ€œThatโ€™s the line you rememberโ€ hahahha.
diediedie
diediedie:
3:24

Littile Boy: *Coughs*

Ellen: *WHEEZE*

Little Boy: :(
Ruhweza Sylvia
Ruhweza Sylvia:
I'm laughing like I know what he's watching on the iPad๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Gabriella Decker
Gabriella Decker:
Who else came here after watching "the 8th annual ELLEN'S choice awards"
Ashesh Dubey
Ashesh Dubey:
Ellen cracking up gets me EVERYTIME!๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
Lily Marie Banford
Lily Marie Banford:
The iPad deff has dory rule 34 in there
Alin Alin
Alin Alin:
Who's that guy with blue hair? Anyone knows his @?
Tadeรกลก Stehlรญk
Tadeรกลก Stehlรญk:
Thatโ€™s made my day ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Greetings from the Czech Republic ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
Jayjay
Jayjay:
I was eating while watching this....








People don't make the same mistake as me..
Jessica Teneus
Jessica Teneus:
Everyone is screaming about the lady in pink but I dont even know who she is.๐Ÿ˜•
Aylla
Aylla:
I freaking love these!! I wait all year for Andy's Halloween adventures and these Thanksgiving seating strategies ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’ฏ
lily happy
lily happy:
Omg the little brother ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚help I canโ€™t breathe ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
MissTalksAlot !
MissTalksAlot !:
My birthdays in January too! Iโ€™m a cusp so that means I was born on the deadline of Capricorn (the 21st). So Iโ€™m Aquarius and Capricorn!
The Flash
The Flash:
Love u Ellen for making me laugh everyday โค๏ธโค๏ธ
Elizabeth Hose
Elizabeth Hose:
I can't work out who Aunt Mellissa is from her staff, this video and the other absolutely hilarious one. Can someone fill me in on that one please? Thank you.
Rana
Rana:
There was probably something naughty on that ipad haha. She kept saying omg.
whats gucci Styles
whats gucci Styles:
At 3:05 I'm pretty sure that he's drawing that "friend from work in a wayy if u know what I mean! " ๐Ÿ’•๐Ÿคฃ
dorina Bancsok
dorina Bancsok:
okay everyone is confused whats on the ipad its hisr lines XDD
E usa
E usa:
Is that the new Samsung I'm gonna buy in the 2019๐Ÿค” can't see
greimalkin
greimalkin:
I had a moment like this with a guest the other day, I was afraid he was going to say something racist
meme gayi
meme gayi:
When Ellen laughs, then i๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Rebeca Aguilar
Rebeca Aguilar:
ha I loved this ๐Ÿ˜‚
Maher Rahman
Maher Rahman:
Who was that girl at the end?
sri gunturu
sri gunturu:
the real question is, what was playing on the ipad oml
Francis Rosario
Francis Rosario:
I wanna know who the blue haired guy is tho ๐Ÿ˜‚
Londyn Dorame
Londyn Dorame:
Hi like if u love Ellen
Awesomelady 1233
Awesomelady 1233:
3:46 *CrankthatFrank has enter the chat*
Trevor Hockman
Trevor Hockman:
Itโ€™s nice that unlike Jimmy Fallon, Ellen actually laughs
AquariusTwinsMH
AquariusTwinsMH:
He probably had naughty pics on that iPad! Her reaction gave it away.
Lauren Daniels
Lauren Daniels:
Who came for Ellen's laugh? ๐Ÿ˜‚
Huang้Ÿป
Huang้Ÿป:
She come out in perfect timing!โค๏ธ
Heather_Strawberrycloud !
Heather_Strawberrycloud !:
My birthday is in Jan :D Allenโ€™s my twin XD
Arvin Moradi
Arvin Moradi:
I love that aunt melisaโค๏ธ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃโค๏ธโค๏ธโค๏ธ
Sarahlizze
Sarahlizze:
I love Ellen so much!!! Her laugh, her smile, her ๐Ÿ‘€ everything!! Iโ€™d love to hug her
Hasan Akdogan
Hasan Akdogan:
Ellenโ€™s:Thanksgiving is this week then Black Fridey

Me:Bish my favourite holiday is black fridey
ROBERTO MARTINEZ
ROBERTO MARTINEZ:
Lol love Ellen but when she laugh she sounds like the turkey theyโ€™re eating
Unicorn Dust13
Unicorn Dust13:
Ellen birthday is on January mine is to omg that's so cool
Jean Yi
Jean Yi:
thanksgiving is gonna be great
Smore and Chase Vlogs
Smore and Chase Vlogs:
Little Pollyโ€™s eye roll tho ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Claire Heiberg
Claire Heiberg:
ELLEN WE HAVE THE SAME BIRTHDAY OMGGGG๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Talitha Clarke
Talitha Clarke:
WHAT WAS ON THE IPAD???????? I NEED TO KNOW
Emily FรครŸlin
Emily FรครŸlin:
I really LOVE your laugh ๐Ÿ˜‚
Chloe Freddo
Chloe Freddo:
I want to know what was on his ipad๐Ÿ˜‚
Imani Maldonado
Imani Maldonado:
I can't laugh, cause I'm sick!! It hurttssssss ๐Ÿ’€๐Ÿ’€
Kaydence YEUNG [09F]
Kaydence YEUNG [09F]:
omg luv this
Roxana Romero
Roxana Romero:
What


Was


On


The tablet
sara 19
sara 19:
31 sleeps till Christmas๐ŸŽ„

Who is excited? ๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ
LoveyDovey9000
LoveyDovey9000:
I love it when Ellen canโ€™t go on with her words and just end up cracking up ๐Ÿ˜‚ so genuine โค๏ธ
Tallulah Wright
Tallulah Wright:
Ellenโ€™s laugh had me dead ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃโค๏ธ
ะะฝะฐัั‚ะฐัะธั ะ’ะพะปะบะพะฒะฐ
ะะฝะฐัั‚ะฐัะธั ะ’ะพะปะบะพะฒะฐ:
It was soo funny!!!i laughed with her all this video!!!๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘it was AMAZING!!! especially with the dude in the cap and with the tablet in his hands๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
Lauren Luzier
Lauren Luzier:
3:44 I lost it and I was on the floor!
Shattered Molecule
Shattered Molecule:
1:03 I thought those were burkas. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Carmen Hudlud
Carmen Hudlud:
People in the comments you want to know what's on the IPad for me I don't really know for sure

But my guess is he might be watching Ellen wearing underwear on her head that is my guess
DS -Share Your Pet's Stories
DS -Share Your Pet's Stories:
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†it's been almost an hour I've been watching Ellen and not doing my homeworks.
Ben  Potรณn
Ben Potรณn:
When Polly shushes Ellen ๐Ÿ’€
Da MaAz
Da MaAz:
Chrissy waited whole 4 minutes there.. ๐Ÿ˜
Leah Baxley
Leah Baxley:
Ellen's laugh makes me cry/laugh EVERY time! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ OMG! This is SO hilarious!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ I LOVE YOU SO MUCH ELLEN! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Kwenele Mazibuko
Kwenele Mazibuko:
never seen Ellen laugh so hard. Hilarious skit.
Mariela Alemรกn
Mariela Alemรกn:
This honduran girl loves you โ™ฅ
Joanne Espejo
Joanne Espejo:
I want to know whatโ€™s in the iPad?!!! Hahahahahah
Liz U
Liz U:
I love when she does this segment she always cracks up
C Wilson
C Wilson:
I love Ellenโ€™s laugh๐Ÿ˜Š
bridgidthepirateelf
bridgidthepirateelf:
This is Ellen's favorite thing to do to her staff.
EllieElephant 123
EllieElephant 123:
Ellenโ€™s laughter is so funny
Miziz ShaQuoya
Miziz ShaQuoya:
I just luv luv LUV Ellen's laugh .. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
K.M.S.C Sings
K.M.S.C Sings:
OML THE KID ON THE IPAD SOOOO ME๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kyra Ditto
Kyra Ditto:
My family just lets everyone sit where they want
Imogen Collinson
Imogen Collinson:
This was hilarious ๐Ÿ˜‚
Martha Sawyerr
Martha Sawyerr:
Ellen I love love you so much I'm from Africa I wish I could meet u one day that is all I pray for everyday
Carlitos Rodrigo
Carlitos Rodrigo:
I love how he is genuinely smoking out of a dab pen and getting lit while working
Melody Meyers
Melody Meyers:
I love your laugh here Ellen